Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş ve Teslimat

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişleriniz genellikle 24 saat içinde işleme alınır ve 2 iş günü içinde kargoya verilir.

Kargom ne zaman elime ulaşır?

Kargo firması ve bulunduğunuz şehre göre değişmekle birlikte, teslimat süresi genellikle 2-5 iş günüdür.

Kargo ücreti ne kadar?

1000 TL tutarın üzerindeki alışverişlerde kargo ücretsizdir. Altındaki siparişlerde sabit kargo ücreti 60 TL’dir

Kargo takip numarasını nereden öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde size e-posta yoluyla kargo takip numaranız gönderilir.

İade ve Değişim

Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak iade edebilirsiniz. Ürünün kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması gerekir.

Hangi ürünlerde iade kabul edilmez?

Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan iç ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Aksi durumlarda iade kabul edilmemektedir.

Değişim yapmak istiyorum, nasıl olur?

Ürün değişimi yapmak isterseniz, “ecoshop.com.tr/pages/iade-degisim-talebi” internet sayfamızdan ilgili formu doldurarak değişim talebinde bulunabilirsiniz.

. İade kargo ücretini kim karşılar?

İade kargo ücreti, firmamız kaynaklı hatalarda tarafımızca karşılanır. Diğer durumlarda müşteri tarafından ödenir.

Ödeme

Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

Kredi kartı ve banka kartı ile ödeme seçenekleri mevcuttur.

Kapıda ödeme var mı?

Kapıda nakit ödeme seçeneği bulunmamaktadır.

Ödemede sorun yaşadım, ne yapmalıyım?

Kartınızdan çekim olduysa ancak sipariş oluşmadıysa bizimle iletişime geçin.

Ödeme sayfanız güvenli mi?

Ödeme altyapımız SSL sertifikasına sahiptir, tüm ödeme adımları güvenli ve şifreli bir şekilde
gerçekleşmektedir.

Hesap ve Üyelik

Sipariş vermek için üye olmak zorunda mıyım?

Üye olmadan sipariş verebilirsiniz. Ancak üye olduğunuz takdirde sipariş takibi ve özel kampanyalardan faydalanabilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Giriş ekranındaki (ecoshop.com.tr/account/login) “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak şifrenizi e-posta ile sıfırlayabilirsiniz.

Ürün ve Stok Bilgisi

Ürünleriniz orijinal mi?

Satışa sunduğumuz tüm ürünlerin üreticisi ve marka sahibiyiz. Ürünlerimiz %100 orijinal ve kendi üretimimizdir.

Fatura ve Belge

Faturam nasıl gönderilir?

Faturanız e-posta adresinize iletilir. Ayrıca siparişiniz ile birlikte kargo paketi içerisine eklenmektedir.

Kurumsal fatura alabilir miyim?

Sipariş aşamasında firma bilgilerinizi girerek kurumsal fatura talebinde bulunabilirsiniz.

İletişim ve Destek

Size nasıl ulaşabilirim?

info@ecoshop.com.tr adresine e-posta göndererek veya iletişim formu üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz. Müşteri hizmetlerimiz hafta içi 08:00 – 16:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.